Dla organizacji pożytku społecznego, fundacji i stowarzyszeń przygotowaliśmy specjalną ofertę na biuro wirtualne na bazie pakietu optimum, która zapewnia adres siedziby oraz najpotrzebniejsze usługi na niezwykle atrakcyjnych warunkach.
Biuro siedziby fundacji i stowarzyszeń
Największą zaletą biura wirtualnego jest bezkonkurencyjna finansowo możliwość oficjalnej i samodzielnej rejestracji fundacji lub stowarzyszenia pod adresem profesjonalnego centrum biurowego, a nie pod adresem domowym czy użyczonym przez zaprzyjaźnione firmy. Takie rozwiązanie to pewność obsługi korespondencji urzędowej i szereg innych korzyści.
Obsługa korespondencji
W ramach umowy recepcja naszego centrum biurowego odbierze każdą przesyłkę adresowaną do organizacji i bezzwłocznie wyśle powiadomienie na ustalony adres e-mail. Możliwe jest skanowanie każdej lub wybranej korespondencji – do 10 listów miesięcznie bez żadnych opłat.
Miejsce spotkań
Ulokowanie siedziby fundacji czy stowarzyszenia w centrum biurowym daje możliwość organizacji spotkań i zebrań w miejscu siedziby organizacji – to rozwiązanie nie tylko wygodne ale też całkowicie oczywiste. Wiemy jaka jest dziś specyfika pracy dużej części takich organizacji – powszechne jest oparcie na pracy zdalnej zarządu, członków i wolontariuszy. Nawet jednak dziś nic nie zastąpi spotkania twarzą w twarz i posiadanie miejsca do łatwej organizacji spotkania zarządu czy corocznego walnego zgromadzenia jest wielką korzyścią. W ramach umowy i wyłącznie dla fundacji i stowarzyszeń oferujemy możliwość organizacji jednego całodziennego spotkania w roku w naszych salach konferencyjnych bez żadnych dodatkowych opłat – zamiast standardowej możliwości 2 godzin w miesiącu. Sale mieszczą w normalnym układzie do 10 osób ale w razie potrzeby, w układzie teatralnym zmieścimy do 16 osób.
Szczegółowy zakres usług biura wirtualnego w pakiecie OPTIMUM w ofercie specjalnej dla fundacji i stowarzyszeń:
- umowa pozwalająca na rejestrację siedziby fundacji lub stowarzyszenia pod adresem Centrum Biurowego Twarda44 – niemal w samym śródmieściu Warszawy,
- odbiór korespondencji przychodzącej z powiadomieniem wysyłanym na podany adres e-mail,
- skanowanie całej lub wybranej korespondencji – do 10 listów miesięcznie,
- wysyłka korespondencji na wskazany adres – jeden raz w miesiącu,
- jeden bezpłatny dzień sali konferencyjnej w roku na walne zebranie,
- możliwość wynajmu sal konferencyjnych ze zniżką 20%,
Oferta dostępna jest przy jednorazowej płatności za rok z góry w cenie 756 PLN+VAT. Oznacza to 65% zniżki wobec standardowej oferty co daje średni miesięczny koszt tylko 63zł netto za usługi biura wirtualnego wraz ze skanowaniem korespondencji.
Zapraszamy do podpisania umowy – skontaktuj się!
WYŚLIJ WIADOMOŚĆ korzystając ze swojego programu pocztowego
lub zadzwoń 22 620 33 33 w dzień powszedni w godzinach 9-17.